Specjaliści w Gabinecie Terapeutycznym - Krok po Kroku

Specjaliści

mgr Ewelina Kiełczyńska

mgr Ewelina Kiełczyńska

neurologopeda, terapeuta SI, pedagog specjalny


Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie oraz Akadmii Ekonomiczno - Humanistycznej w Łodzi. Właściciel oraz czynny terapeuta w Centrum Terapeutycznym "Krok po Kroku" w Skierniewicach.
 

Ukonczone kursy i szkolenia:

  •         PECS - poziom 1;
  •         PECS - poziom 2;
  •         MNRI Integracja odruchów ustno - twarzowych poziom 2;
  •         Repatterning i integracja odruchów;
  •         MNRI terapia NeuroTaktylna - poziom 2;
  •         Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych;
  •         Neurobiologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej (PSTIS);
  •         Integracja Sensoryczna - poziom 2 (PSTIS);
  •         Birateralna Integracja - program terapeutyczny; 
  •         Trening Umijętności Społecznych (TUS) - teoria grupowa dzieci ze spektrum autyzmu;
  •         Terapia behawioralna - teoria i praktyka. Kurs bazowy. (3 modułowy);
  •         Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi; 
  •         Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania;
  •         9 krytycznych umiejętności porozumiewania się;
  •         Masaż logopedyczny i terapia manualna kompleksu ustno-twarzowego w praktyce - holistyczny program wsparcia pacjenta z wyzwaniami;
  •         Metoda ruchu rozwijającego W.Sherborne;
  •         Terapia ręki i stopy - poziom 2;
  •         Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne;
  •         Dysfunkcje i parafunkcje narządu mowy oraz ich wpływ na mowę;
  •         PSJ - pozycja spoczynkowa języka w praktyce;
  •         Czary mary czyli wywołanie głoski R poprzez transformację dziąsłowego D;
  •         Terapia miofunkcjonalna.

mgr Janusz Jan Kiełczyński

psycholog, terapeuta SI, pedagog specjalny, surdopedagog, terapeuta zajęciowy

 

Absolwent Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Uniwerystetu SWPS w Sopocie oraz Akadamii  Humanistyczno - Ekonomicznej w Łodzi. 
Pomysłodawca oraz założyciel najnowocześniejszych gabinetów terapeutycznych skierowanych do pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. 
 

Ukończone kursy i szkolenia:

  •         Zachowania trudne - teoria i praktyka;
  •         Neurobiologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej (PSTIS);
  •         Integracja Sensoryczna - poziom 2 (PSTIS);
  •         Birateralna Integracja - program terapeutyczny; 
  •         Sensomotoryczna terapia widzenia;
  •         Repatterning i integracja odruchów;
  •         Trening Umijętności Społecznych (TUS) - teoria grupowa dzieci ze spektrum autyzmu;
  •         Praktyczne wskzówki dotyczące dostosowania form i metod pracy z uczniem z Zespołem Aspergera;
  •         MNRI Integracja odruchów ustno - twarzowych poziom 2;
  •         Terapia NeuroTaktylna;
  •         MNRI terapia NeuroTaktylna - poziom 2;
  •         Integracja odruchów wzrokowo - słuchowych;
  •         Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych;
  •         Terapia behawioralna - teoria i praktyka. Kurs bazowy. (3 modułowy);
  •         Tworzenie środowiska terapeutycznego;
  •         Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi; 
  •         Techniki SAZ w pracy z grupą;
  •         Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji;
  •         Techniki SAZ w przygotowaniu dziecka do integracji;
  •         Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania;
  •         Dokumnetowanie i programowanie SAZ;
  •         Terapia Ręki - poziom 2;
  •         9 krytycznych umiejętności porozumiewania się;
  •         PECS - poziom 1;
  •         PECS - poziom 2;
  •         Metoda ruchu rozwijającego W.Sherborne;
  •         AAC. Wprowadzenie alternatywnych metod komunikacji u osób z autyzmem;
  •         AAC. Komunikacja wspomagająca i alternatywna - jak zacząć prace w obszarze komunikacji z dzieckiem lub osobą dorsołą z autyzmem - 2 stopień;
  •         AAC. Praktyczny kurs alternatywnych wspomogających metod porozumiewania się;
  • Kształtowanie umiejętności życiowych, społecznych i motywacyjnych osób niepełnosprawnych - treningi nawyków celowej aktywności w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych.

mgr Piotr Kołudzki

fizjoterapeuta, terapeuta IBITA Bobath, terapeuta SI

Absolwent Społecznej Akadamii Nauk w Łodzi o kierunku fizjoterapia. Na co dzień pracuje w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Skierniewicach oraz w Centrum Terapeutycznym "Krok po Kroku" w Skierniewicach. 
 

Ukonczone kursy i szkolenia:

  •         Neurobiologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej (PSTIS);
  •         Integracja Sensoryczna - poziom 2 (PSTIS);
  •         Trening Umijętności Społecznych (TUS) - teoria grupowa dzieci ze spektrum autyzmu;
  •         IBITA bobath dla dorosłych;
  •         Osteopatia strukturalna i chiropraktyka według dr. Akermana (moduł 1 i 2);
  •         Wprowadzenie do metody Neurac 1 i wykorzystywanie aparatu REDCORD w rehabilitacji medycznej; 
  •         Masaż w fizjoterapii, kosmetyce i odnowie biologicznej; 
  •         Suche igłowanie z elementami mezoterapii kolagenem.

mgr Karolina Gołębieska

pedagog, terapeuta SI, nauczyciel wspomagający 

Absolwenta Państwowej Uczelni im. Stefana Batorego w Skierniewicach. Ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku pedagogika, specjalność: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz studia podyplomowe na kierunku: kształcenie uczniów z niepełnosprawnością. 
 

Ukończone kursy i szkolenia:

  •         Trening Umiejętności społecznych (TUS) – efektywne kształtowanie kluczowych umiejętności psychospołecznych oraz życiowych;
  •         Terapia ręki – odpowiednia diagnoza i działania terapeutyczne kluczem do prawidłowego funkcjonowania i rozwoju dzieci oraz młodzieży;
  •         Terapia integracji sensorycznej I stopnia;
  •         Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej;
  •         Integracja sensoryczna - 2 stopień;
  •         Unplagged – rekomendowany szkolny program profilaktyki uniwersalnej skierowany do uczniów w wieku 12-14 lat (celem programu jest zmniejszenie ryzyka używania substancji psychoaktywnych (alkohol, narkotyki, tytoń) przez młodzież oraz zwiększenie kompetencji rodziców w zakresie przeciwdziałania używaniu substancji psychoaktywnych przez dzieci;
  •         Opieka nad dzieckiem z doświadczeniem traumy – wyzwania, wskazówki, rekomendacje;
  •         Skuteczna komunikacja kluczem do realizacji zadań wychowawczych;
  •         Jak kształtować postawy i wychowywać do wartości;
  •         Kompetencje społeczne i osobiste wychowawcy w pracy z klasą trudną;
  •         Skup się!- jak wzmacniać koncentrację uwagi u dzieci;
  •         Indywidualizacja pracy z uczniem w klasie o zróżnicowanym poziomie przyswajania wiedzy;
  •         Impostacja głosu;
  •         Narkotyki, dopalacze – realne zagrożenie dla młodego człowieka;
  •         Czego uczyć dziecko z autyzmem?;
  •         Rekomendowane programy profilaktyczne w szkole;
  •         Wczesne wspomaganie rozwoju szansą dla Twojego dziecka;
  •         Autyzm – znam, rozumiem, pomagam;
  •         Komputerowy ćpun, Czego nikt Ci nie powiedział o cyberprzeciążonym mózgu, a co musisz wiedzieć jako nauczyciel, rodzić, user;
  •         Terapia behawioralna - teoria i praktyka. Kurs bazowy. (3 modułowy);
  •         Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży, jak pracować z lękiem, stresem oraz trudnymi emocjami dziecka i nastolatka?
  •         System motywacji narzędziem do redukowania zachowań niepożądanych;
  •         Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci w kontekście zaburzeń Si;
  •         Kierownik wycieczek szkolnych;
  •         MNRI terapia NeuroTaktylna - poziom 1;
  •         MNRI integracja odruchów dynamicznych i posturalnych - poziom 1;
  •         MNRI integracja odruchów dynamicznych i posturalnych - poziom 2;
  •         Bilateralna integracja - program indywidualny;
  • Sensomotoryczna terapia widzenia (STW);
  • MNRI archetypy rozwoju ruchowego.

mgr Anna Poszwińska

terapeuta SI, pedagog specjalny, oligofrenopedagog, pedagog współorganizujące proces kształcenia

Absolwentka Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o zdrowiu na kierunku  Pedagogika Przedszkolna i wczesnoszkolna oraz Wyższej Szkoły  Społeczno-Przyrodniczej im. Wincentego Pola w Lublinie  na kierunku Kształcenie uczniów z niepełnosprawnością oraz studiów podyplomowych Oligofrenopedagogika.

Na co dzień pracuje w szkole podstawowej na stanowisku terapeuty SI oraz nauczyciela wspomagającego.

 

Ukończone kursy i szkolenia :

 

  •         Terapia integracji sensorycznej I stopnia;
  •         Terapia integracji sensorycznej II stopnia -STUDIA PODYPLOMOWE;
  •         Kurs Diagnoza procesów sensorycznych -Fundacja OKNO;
  •         Terapia poznawczo – behawioralna;
  •         Terapia dziecka z autyzmem;
  •         Trening Umiejętności Społecznych - Stimulus;
  •         Kurs zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży;
  •         Kurs Logofigle- ćwiczenia logopedyczne – stymulujące rozwój mowy u dziecka;
  •         Kurs Fakty i mity  na temat złości dziecka;
  •         Kurs metody aktywizacyjne jako sposób  na wdrożenie kompetencji kluczowych;
  •         Metodyka opieki i wychowania osób głęboko upośledzonych umysłowo.

Poznaj naszą ofertę

Centrum Terapeutyczne "Krok po Kroku"

 

96-100 Skierniewice

ul. Jagiellońska 32

tel: +48 791 527 808


e-mail: terapiakrokpokroku@gmail.com
 

Zapraszamy do kontaktu

Zapraszamy do kontaktu

Regulamin plików cookies